سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم کمپینگ:

 

 کمپینگ یک تفریح عالی برای همه خانواده است و در فروشگاه منصور می توانید تمام لوازم کمپینگ را که احتمالاً برای سفر خود نیاز دارید خریداری کنید. در اینجا در فروشگاه منصور برای یادآوری هر آنچه ممکن است برای یک سفر کمپینگ لازم داشته باشید را داریم. لوازم کمپینگ یک روش درخشان برای تجربه فضای عالی در فضای باز است ، به خصوص با بچه هایی که عاشق خوابیدن زیر ستاره هستند. ما هر آنچه را که احتمالاً می توانید نیاز داشته باشید ، از چادرهایی که تا ده نفر می خوابند ، گرفته تا تمام تجهیزات لازم از جمله صفحه های زیرین ، کیسه های خواب دنج ، مبلمان اردوگاهی و تختخواب های هوایی را تهیه می کنیم. علاوه بر این ، شما می توانید از میان تجهیزات پخت و پز زیادی انتخاب کنید ، به این معنی که با تاریک شدن فضای اطراف چادر شما قادر خواهید بود وعده های غذایی خوشمزه را میل کنید. اکنون تجهیزات کمپینگ موجود در فروشگاه منصور را بررسی کنید.

تصمیم گیری برای برنامه ریزی یک سفر کمپینگ و دانستن اینکه از کجا باید شروع کنیم  و به طور خاص ، چه لوازم کمپینگ     مورد نیاز را به همراه بیاوریم دو چیز متفاوت است. درک اینکه به کدام چادر نیاز دارید یا کدام کیسه خواب برای کودک 8 ساله شما بهتر است ، اغلب به ساعتهای زیادی برای تحقیق در اینترنت نیاز دارد. خبر خوب این است: ما تحقیق را برای شما انجام دادیم. در زیر ، موارد ضروری کمپینگ را که به هر یک از آنها احتیاج دارید و دارای امتیازات عالی است ، برای یک شب در زیر ستاره ها - خواه در پارک ملی استراحت کنید ، یا در حیاط خانه خود به راحتی مشغول کار هستید - می پردازیم.

 

یک چادر

اگر به دنبال چیز خیلی بزرگی نیستید ، یا می خواهید کمپ را در حیاط خانه خود محدود نگه دارید ، یک چادر مبتدی ارزان قیمت این کار را انجام می دهد. کم هزینه می کنید اما بسیار محکم تر است و حتی در صورت وزش باد غیر منتظره نیز ماندگار خواهد بود. ما پیشنهاد می کنیم که برای شب های تابستان از پرواز بارانی استفاده کنید این قسمت از مش به معنای چشم اندازهای بدون مانع برای دیدن ستاره در رختخواب است.فروشگاه منصور بهترین لوازم کمپینگ را برای لذت بردن از فضای باز در اختیار شما قرار می دهد.

چادر کراس اوور همه کاره

چادرها معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند: چادرهای کوله پشتی ، کوچک ، سبک و برای مسافرت در بسته شما  و چادرهای سنگین کمپینگ اتومبیل ، که برای مکان های اردوگاه (یا حیاط خانه) طراحی شده اند. اما اگر قصد دارید کمی از هر دو کار را انجام دهید؟ سراغ یک چادر کراس اوور بروید. این نوع چادر در سایزهای دو ، سه یا چهار نفره ارائه می شود ، اما گزینه چهار نفره (به درستی "4" نامگذاری شده است) دارای سقف کافی بلند برای نشستن است ، ارتفاع اوج آن 48 اینچ است و به راحتی متناسب است یک خانواده چهار نفره است.

شما می توانید برای خرید لوازم کمپینگ به فروشگاه منصور اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم کمپینگ اینجا کلیک کنید.