سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیر و کمان ورزشی و کاربرد آن

 

از زمان ماقبل تاریخ ، تیر و کمان ورزشی یک سلاح اصلی جنگ و شکار در سراسر جهان بود ، به جز در استرالیا. تیراندازی با کمان تفریحی ، به همراه نظامی ، در میان مصریان باستان و یونانیان نیز انجام می شد ، یک نمونه از این دومی رقابتی است که در آن ادیسه به دست پنه لوپه دست یافت. هون ها ، ترکان سلجوقی ، مغول ها و سایر کمانداران اسب عشایری از قرن اول میلادی حدود 15 قرن بر بخش های بزرگی از آسیا مسلط شدند. در اروپا تیر و کمان توسط سلاح گرم به عنوان سلاح نظامی در قرن شانزدهم جا به جا شدند. در آن زمان که آرمانادای اسپانیایی در سال 1588 اقدام به حمله به انگلستان کرد ، یک سرباز از بخش انگلیسی شامل یک سوم کمانداران تا دو سوم سربازان با اسلحه بود.

با تیر و کمان ورزشی، در حال حاضر توسط مدارس مختلف و سازمان های خصوصی آموزش داده می شود. حداقل سه حوزه از علاقه ویژه ای به هنر تیراندازی با کمان وجود دارد: این ورزش به عنوان یک ورزش رقابتی ، به عنوان یک سبک شکار و همچنین به عنوان یک مهارت سنتی از جنگلدار ، بخشی از میراث بومی آمریکا شناخته می شود.

در یک زمان ، علاقه ای به منظم شدن تیراندازی با کمان به عنوان یک ورزش NCAA     وجود داشت ، اما نامگذاری آن به عنوان یک ورزش نوظهور برای زنان در سال 2009 خاتمه یافت.

 

انجمن ایالتی تیراندازی با کمان ماساچوست

انجمن ایالتی تیراندازی با کمان در ماساچوست بورس های تحصیلی برای کمانداران ماساچوست و کمانداران ایالت های دیگر فراهم می کند ، و دو گروه برنامه های جداگانه را تکمیل می کنند. معیارهای واجد شرایط بودن درخواست در داخل محدود کننده نیست: به عنوان مثال ، اگر فعالیت های شما شامل مسابقات SAAM در دو سال گذشته و سال قبل باشد می توانید در ماساچوست اقامت کنید یا در یک باشگاه تیراندازی با کمان ماساچوست شرکت کنید.

برنامه خارج از کشور همچنین شما را ملزم به رقابت در مسابقات SAAM می کند. هر دو نوع جوایز دارای محدوده سنی 22 سال هستند.

ورزش جهانی شیکاگو

برنامه جهانی بورسیه های جهانی WC شیکاگو کمک هزینه های تحصیلی به خردسالان دبیرستانی از منطقه شیکاگو اهدا می کند. داوطلبان باید در یک مسابقات المپیک تابستانی یا پارالمپیک واجد شرایط مانند تیراندازی با کمان شرکت کنند. این برنامه نه تنها کمک های مالی را توزیع نمی کند ، بلکه هر دانشجوی منتخب نیز برای یک سال کل دوره مربیگری را دریافت می کند ، از جمله کمک به حرکت در روند تضمین پذیرش و تنظیم امور مالی برای کالج.

فروشگاه منصور با داشتن سال ها تجربه در فروش تیر و کمان ورزشی می تواند شما را در خرید آن کمک کند.طیف وسیعی از تجهیزات تیراندازی با کمان ما را به یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین اختصاصی تیراندازی با کمان تبدیل می کند ، ما دائماً برای بهبود خدمات خود کار می کنیم و از همه بازخورد ها بسیار استقبال می شود.

شما می توانید برای خرید تیر و کمان ورزشی اینجا کلیک کنید.